Interactieve stationsabri van CBS Outdoor twittert met reizigers
In aanloop naar de Startersdag op 6 november a.s. twittert de Kamer van Koophandel (KvK) Amsterdam met startende ondernemers. Op Amsterdam Centraal Station kunnen reizigers sinds gisteren via een interactieve stationsabri van CBS Outdoor met ingebouwd LCD-scherm reageren op twitterberichten van de KvK, met hun mobiel. De twitterberichten verschijnen ‘live’ op perron 4 en 5. De stationsabri geeft bijvoorbeeld informatie over de gastsprekers en de presentaties. Deze spectacular van CBS Outdoor draagt bij aan interactieve en creatieve communicatie met de doelgroep.
Met dit interactieve communicatiemiddel beoogt de KvK ‘followers’ aan te trekken, en een hogere betrokkenheid en interesse te creĆ«ren, voor de Startersdag. De spectacular, die nog te zien is tot 3 november a.s., is onderdeel van de campagne ‘De Startersdag geeft overzicht’. Met de keuze voor deze interactieve vorm van buitenreclame, welke CBS Outdoor aan haar adverteerders biedt, gaat de KvK op een vernieuwende manier de dialoog aan met startende ondernemers, ZZP’ers en mensen in loondienst, over wat er komt kijken bij het opzetten van een eigen bedrijf.
In aanloop naar de Startersdag op 6 november a.s. twittert de Kamer van Koophandel (KvK) Amsterdam met startende ondernemers. Op Amsterdam Centraal Station kunnen reizigers sinds gisteren via een interactieve stationsabri van CBS Outdoor met ingebouwd LCD-scherm reageren op twitterberichten van de KvK, met hun mobiel. De twitterberichten verschijnen ‘live’ op perron 4 en 5. De stationsabri geeft bijvoorbeeld informatie over de gastsprekers en de presentaties. Deze spectacular van CBS Outdoor draagt bij aan interactieve en creatieve communicatie met de doelgroep.
Met dit interactieve communicatiemiddel beoogt de KvK ‘followers’ aan te trekken, en een hogere betrokkenheid en interesse te creĆ«ren, voor de Startersdag. De spectacular, die nog te zien is tot 3 november a.s., is onderdeel van de campagne ‘De Startersdag geeft overzicht’. Met de keuze voor deze interactieve vorm van buitenreclame, welke CBS Outdoor aan haar adverteerders biedt, gaat de KvK op een vernieuwende manier de dialoog aan met startende ondernemers, ZZP’ers en mensen in loondienst, over wat er komt kijken bij het opzetten van een eigen bedrijf.
Reacties
Een reactie posten